_busra Mehtappp34 çok güzel Allah nasip eder de kızım olursa hep koymak istediğim isimdir çok severim 😊
Deletedmom0034 Güzel isim bende yağmur düşünüyordum ama hani anlamı daha güzel olan başka bi isim düşünebilirsiniz bende çok araştırıyorum daha karar veremedim malesef 😞
Zade Mehtappp34 Bence çok güzel :) Bende düşünmüyor değilim ama Ahsen ismini de çok beğeniyorum :) Ahsen nehir pek uyumlu gibi gelmediğinden vazgeçeceğim gibi
Deletedmom0071 Zade sadece Ahsen de koyabilirsiniz 2 isim koyunca uyumlu olmayacağına Ahsen gibi tek başına oturaklı bir isim de yeterli olacaktır ☺️
Asliemirpeker Harika bi isim. Yiğenime bu ismi koydum. Gözleri nehir gibi ayy kurban olurumn yaa 💕💕😗😗💃💃💃
Zade Deletedmom0071 Bakalım eğer uyduramazsam Tek başına Ahsen de olabilir :) Çok sevdiğim bi isim çünkü 🧡☺️