Arkadaşlar inanılmaz bulantım var her 10 dk da bir su içsem çıkarıyorum en son kusmaktan bayıldım eşim hastaneye götürdü tahlil vs yapıldı bulantı hapı yazdı doktor eğer geçmezse yatış yapılacak serum takviyesi verilecek dedi iki gündür kullanıyorum ilacı çok şükür kusmamı engelledi ama bulantım var ona da şükür diyorum. İçtiğim ilaç kemoterapi gören bulantı kusma hastaları içinmiş bebeğe zarar verir mi diye düşünüyorum içmesem yemek yiyemiyorum aç sussuz kalıyorum içsemde bebeğe zarar verir mi düşüncesi kemiriyor beni 😔 aranızda benim gibi kullanan oldu mu ?