Cennettenbirmelekveannesi Kızlar 28 haftalıgız ve sabahları sancım oluyor ve 1 haftadır da ishalim gece yatacagımda da oluyor bu sancılar ve bebegim aşırı hareketli bu günlerde bu durumu yaşayan yada bilgisi olan var mı?
limoncicegi Cennettenbirmelekveannesi benim de bel aşrım başladı adet olacakmışım gibi sonra sanki ishalmişim gibi ara ara karın ağrısı ve bebeğim inanılmaz hareketli bu ara normal mi bilmiyorum gerçekten kontrolüme de daha var 29.haftaya yeni girdik
Nezihanes Cennettenbirmelekveannesi 1 haftalık ishal çok fazla bence bi doktorunuza görünün suyunuz azalır bende 2 gün ishal oldum takviye serum verildi gebelikte 1 hafta ishal çok çok fazla bebeğin suyu için
Cennettenbirmelekveannesi limoncicegi belimde ve yanlarda oluyor sancılar sancılar daha sonra kasıklarıma iniyor canım erken dogumdan çok korkuyorum
Badevehande Bende öyleyim 25+4 bu gece 3 kere uyandım sol kasığım belim ve sol bacağıma kadar İnen sancılarım var
cansn99 Bende de sancilar bu sabah basladi 28+1 haftalik hamileyim. Boyle gazim da var ama terletiyo beni bu sancilar korkudan terliyorum sanirim umarim yalanci sancilardir
limoncicegi Cennettenbirmelekveannesi ben de çok korkuyorum rabbim korkularımızı hayra çıkarsın inşsllah