Denal Ebrtuna bu kadar bekleyip sezeryan olmakda ne jadar mantıklı🙄🙄suni sancida ise sancı ağrısı aralıksız geliyormuş....normal sancı düzenli aralıklarla oludgunicin daha rahat nefes aliniyormus ....