moms060612 Mysfelf son kontrolümde bebeğin iri oldugunu ve alttan muayne ettirmekte zorlandıgım için sezeryan önerdiler
moms060612 Mysfelf 4000 kgdı normal doğum yaptım. 4 kilo üstü normal yspmıyorlar fakat istanbulda 4500 kiloyu bile normal doğurtan çok doktor biliyorum her doktor uğraşmak istemez
Ayce09 Çok kalabalık gerçekten devlet hastanesinde gibi hissediyorum kendimi her gittiğimde hele 6 dan sonra nöbetteyken gidersen daha çok yoğunluk oluyo doktorum gülsün armayan çok öneriyolar güveniyorum ama ısınamadım soğuk geliyo karışık durumdayım 17. Haftamdayım doktorlarının hepsinin doğum in öneriyolar doğumda iyiler diye devam ediyorum bende ama aklım megadaki duygu ışılda bu hafta ona gidicem değiştirebilirim beğenirsem ücretler hakkında bilgim yok
Berramm Cnm ben şehruz soysal a gidiyorum çokta memnunum tavsiye üzerine gittim şu anda 29+5teyim kısmetse doğumumda onda olucak