Benim ilk doğumum sezeryan ikncide 38+2 de 3 damla kan (nisan) geldi acile hastaneye gittim nst de sancim cikti ben hissetmiyordum hic serum verdiler sancilar kesilmedi acil sezeryana alindim su an 13 günlük bebeğim 😊tansiyonum da yükselmis o ara sizde ihmal etmeyin bi muayene olun herkesin doğumu bir degil