GlUysal hiç korkma benim ilk hamileligimde 150 çıkmıştı .kadın dogumcu ve dahiliyeci şok olmuslardi. Bir sürü testler yapıldı hamileligimin ilk haftaları olduğu için sorun çıkmadı çok şükür oğlum su an 4,5 yaşında maşallah. Doğumdan sonra da ilaç kullanmaya devam ettim . Şimdi yine hamileyim hala ilaç kullaniyorum.