titebouille Arkadaşlar sizin bildiğiniz bilipte yaptığınız işe yarayan gerçekten etki eden ne var ? Yada duyduğunuz.. Doğuma 15 gün kaldı ve bende tık yok.. Yürümek merdiven çıkmak ahududu yaprağı papatya çayları cinsel ilişki hurma ananas... dışında..😊 Zamanında sağlıklı gelsinde ben bu süreci hızlandırmak istiyorum.. 37+5..
Elininanasi titebouille kiz ben 38+6im😂😂😂😂 Dünden beri baski var ya karnimda vajinaya dogru cok kötü agrilaeim var.sabah sezeryan olucam.bu aksam sabaha kadar yalvarmisim Allaha Bebeyume nolursun 1 gunde sabr et diye😀cok farkli baskidi ya.yani hele gelmemis😂galbia 40 haftayi doludurub 41 gecicekdi bu cocuk normal dusunduysem😄
Esramese titebouille zencefil limon icmistim yarim saat snra doguma gittim.kusma bulantiyla 2saate kucakladm yattim oglumu 😁
Canannncan titebouille doğumun 42. Haftaya kadar ertelenebileceğini aklınızdan çıkarmayın. Doğum sürecini hızlandırmaya çalışmak bebeğe yapılmış en büyük kötülüktür. Bence hızlandırmaktan ziyade kolaylaştırmanın yollarına bakın nefes egzersizleri yapın ve bırakın ne zaman dünyaya geleceğine bebeğiniz karar versin. Bu konuda youtube dan hakan çokeri dinlemenizi tavsiye ederim
Benimminikim titebouille 11 tane hurmayı suda kaynatıp suyunu içip hurmaları yemek lazımmış bol bol yürüyüş yap 😇
Minikanne06 Ilişki.... ama sabredin doğum yapmış bi anne olarak söylüyorum hem bebeğin içerde 1 gün kalması bile çok çok önemli hemde siz cooook özlüyorsunuz sonradan hamileliği
Elininanasi Minikanne06 Valla banada oyle diyorlar😂Ay ne zaman gecicek bu zaman diyordum o zaman 30 haftalikdik😇annem soylenme dedi bana.dogdukdan sonra senin anani ağladicak bak gorursun dei😂o zaman ay keske karninda olsa diyecen😄
titebouille Minikanne06 Özleyeceğim kesin fakat artık çok zor olmaya başladı havalar çok sıcak gidiyor..
Minikanne06 Elininanasi ya bi gülüşleri herşeyi alıp götürüyo zaten sana dokunması falan yorgunluk uykusuzluk kalmıyo ama yinede tadını çıkar acele etme bence 🥰🥰🥰
titebouille Elininanasi Annemde bu "yalnızlığının" tadını çıkar son günlerin diyor..😃 Çıksın diyorum sana mı soracak diyor.. 😄
titebouille Snglmhmt Allahım gecikmesin ne olur diyorum bende.. Umarım çok bekletmezler.. Sanırım 37 haftadan sonra doğanlar prematüre sayılmıyor artık.
Elininanasi titebouille saol canim Oyle tedirginimki😢annemler geliyor😇bi yandan sevinc bi yandanda huzun var kalbimde aksam agladim😞bebeyim kucagimda olucak dye😢😢deyisik duygulardayim
SuzannaSulek titebouille yaptım 😁 squat, hurma, adaçayı-böğürtlen yaprağı çayı, acı yemek, ananas,plates, cinsel ilişki.... sanırım olmuyorsa olmuyor 😂
Elininanasi SuzannaSulek olucak iste ne var sana mi sorucak?senden iznmi alicak cikmak icin acaba annesi?😂😂😂
titebouille Elininanasi Herşey daha güzel olacak öyle düşün..Bende değişik duygular içerisindeyim. Bazen canım sıkılıyor bazen üzülüyorum bazende mutlu oluyorum..😄 Benim annem yurtdışında doğumdan sonra gelecek bende kalacak 2 3 hafta sonra tekrar gidecek..😞
Elininanasi titebouille benim anneme izn vermemisler çalisdigu yerden.😞😞😞😞😞3 gun kala bilicek oysaki hastenede olucam(anneme izn vermediler vicdansizlar.once evet dediler sonra hayir olmaz dediler.kiz kardesim bakicak bana okul açilana kadar😞😞😞😞keske annem olsaydi diyorum ama annemin de parasi kazanci o isden cikiyo nankorluk yapamam😓