Kizlar beni bilenler bilir ilk oğlum 5 aylikti ikinci ogluma hazarıma hamile kaldim doktor dahil herkes beni korkutmuştu dikişlerim taze diye ama ben ve eşim rabbime sığındik ve herseye ragmen butun yuklerime ragmen cocugumdan vazgecmedim tek başima ilk oglumu buyuttum hamile hamile doğuma girdigimde cok korkuyordum ölmekten degil miranımı annesiz birakmaktan cok korkuyordum doguma girdim tecrubeli oldugum icin herseyi biliyordum ilkinden daha kolay ayagi kalktim ama ilkinden biraz daha agrim oldu ama herseye deger 38+3 de dogdu ve hic beslenememe ragmen oglum 3900 dogdu sadece 5 kilo almama ragmen demem o ki cok yiyince kilo almaz bize kilo yarar ilk oglumda 30 kilo alip 4.200 dogurmuştum genetik faktor var kesinlikle bugun hastanede son gunumuz bizim gecti bitti ar arda hamile kalanlarda hic korkmasin benim gibi rabbime siginsin hersey cok guzel olacak 🤗🤗🤗💙💙🙆♀️😂😂