ulkukrts bende doğum yapalı 11gun oldu kuzum benimde senin gibi ağrım vardı doktor parol yazmış sabah akşam onu içiyorum . Ben 7gun senin gibi Ağrı sızı çektim en sonunda girdim araştırdim daha önce doğum yapmış annelerden fikir aldım. Batikon aldim pansuman icin birde gazlı bezi aldım her tuvaletten sonra sıcak veya ılık suyla yıkadım fön Makinesi ile kuruttum batikonla sildim zeytinyağı ile yağladım gazlı bezide koydum hijyenik pedle birlikte kullandım aynı gün rahatladım . Simdi yürüyebiliyorum ,eskisine bakış 10kat daha rahatım dikişlerim kendini toparladı biraz 5gunede oturmaya başlarım insallah Allah şifa versin kuzum bian önceleri acın hafifler insallah