cansu123 Kızlar oğluşumu kucağıma aldım darısı başınızaa emmiyodu şimdi başladk emmeyede bitek hapşırıyo arada ona korktum biraz onun dışında iyiyiz Allah şükür
asyaveannesi cansu123 benim de bugün oldu doğum. Benim de bebeğim hapşırıp duruyor, inşallah ciddi bisey değildir 😊 gözümüz aydın bu arada
Derya0707 cansu123 saglıkla büyütün arkadaşımın bebeği de dopdugunda çok hapşiriyırdu merak etmeyin ciğer gelişimi ile alakalı normal demişlerdi
Slinn cansu123 allah analı babalı büyütsün maşallah🥰hapşurmak tamamen refleksmiş yeni doğanlarda hiç sıkıntı değil içiniz rahat olsun öyle okudum ben blogta