Kocaturk 36 haftalık hamileyim her kafadan bi ses cıkmaya başladı nasip olursa oğlum olucak şuan resmen iki aile arasında kaldım bi taraf kundakla diyolar diğer taraf yaz bebeği olucak kundaklanmaz rahat etsin diyolar yardım ederseniz çok sevinirim
ag1111 Kocaturk benimde ilk çocuğum mart ayında doğdu şuan yine hamileyim ben kızımı hiç kundak yapmadım hep serbest bıraktım kaynanam biraz laf ediyordu ama ben kimseyi dinlemedim yazık günah tabiki sizde en iyisini bilirsiniz ama ben hiç kundaklamadim gerek duymadim şuan 3 yaşında gayette iyiyiz😄😄
PnrGg Kocaturk yaz bebeği değil 40 haftalık doğurursanız sonbahar bebeği oluyo malum eylül ayı geliyor😊 ayrıca kundak kötü bişey değilki bende 30 haftalık gebeyim bnmkide ekimin ortalarına denk geliyor ve ben kundaklayacağım kimsenin ne dediğine bakmayın bu kendi kararınız nasıl büyütmek isterseniz öyle yapın. Kundak ile ilgili araştırma yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız yapıp yapmama konusunda. Ben araştırdım o yüzden yapacağım gayet sağlıklı
Deletedmom133 Kocaturk bende normalde yapacak tim ama kendi kendini uyandırmıyor bende servet bıraktım ama kundak iyi birşey
_Merius_ Kocaturk gün içinde kaş gelişimini etkilediği için önerilmeyen kundak uyku zamanları bebek kendi kendine anne karnindaki hareketleri yaparak uyanmasın diye onerilen bir durum hatta yaz bebekleri için hafif kumaş türü muslin bunun için çok ideal gece uykusunda özellikle çok ise yarayacak diye düşünüyorum
Deletedmom0034 Ben kundaklicam bebekler kendini daha güvende hissediyor bence. Bide vücut şekli daha düzgün oluyormus