Smraozn12 ag1111 cnm banada doktorm 11+1de erkek tahmini yaptı 12+4de başka doktora gttm daha cok kuck belli degıl dedi perşembe 2li tarama nın sonucunu alacam ozaman belli olur inş 🙏
2354 ag1111 ikili taramada belli olur canım yanılma payıda yüksek falan değil büyük olasılıkla doğru çıkıyor 🥰🌸
Minnakmom ag1111 erkek bebekler daha erken belli oluyorlar sanırım ben 16. Haftadayım yarın gidicem inşallah belli olur hakkımızda hayırlısı 🧿❤️
Senam19 ag1111 o önerdiğim sayfadan sonucu alıp tamamen netleşince burayada yaz canım merak ettim😊 kesinlikle yanılmıyor kadın maşallah biliyor yani😊