yagmurkiz normal de enfeksiyondan ve bağırsaklarımda dolayı başkente gidiyorum hatta hamileliğimde 2 kez yatış yapıldı kadın Doğum için akademiye gidiyordum enfeksiyon riskimden dolayı küveze ihtiyaç olabilirmiş bebek için. Bende Başkentte devam etsem diye düşünüyotdım