Ee_hh 4 yillik evliligimde bende bu degerlerle karsilastim. 2 gun arayla testi tekrarlattilar ve en yuksek 15 e kadar geliyor. 4 gun sonra bi daha tekrarliyorz kan degeri dusuyor.
Meger adete yakin yukseliyor adet oluncada dusuyormus. Bunu butun doktorlar soyledi bana. O yuzden adeti en az 1 hafta gecince yapmalisin varsa zaten cikiyor ve en net rakam ve minimum 50 nin ustu olmaliymis.