Brcnalprsln yapı olarakta genetiğimizde kilo almaya müsaitmiş kendimde yaşayınca bunu anladım ama bu 45lik bünyeye bu kilo fazla taşıyınca anlıyorum ☺️ Birde vücudum normal insan vücuduna girdi popom yoktu o çıktı bacaklarım çıta bacaktı onlar doldu herkes çok yakıştırdı bende öyle karnım top gibi hiç 7 aylık hamile gibi göstermiyorum ordan yırtıyorum biraz ama doğumdan sonra vericem inşallah 55 olsam yeter bana 🤲🏻 Bebeğim sağlıklı olsunda kilo verilir bir şekilde