sumosgoksu BirerS kan tahlili yaptırıp negatif çıkanlar Bir hafta 10 gün sonra tekrarlandığında pozitif çıkıyormuş Adetim geçiyor 4 gün önce test yaptırdım negatif çıktı hala Adet olmadım
DiplomaliEvHanimi Bende adetime 1hafta kala yumurtladim ama tutmadi olsa gec dollenecekti bu ayda 24u adetim dha yumurtlamadim. Sol kasik sizlamam ve alt karnim dolu sizlio. Gec dollenme olmasa keske
vuslatim34 Benim 1 ay geçti hala olmadım tarlusal kullanıyorum canım .20.günde negatifti kan tahlilim ama hamileymişim gibi hissediyorum
sumosgoksu Ben 23 günde bir adet oluyorum 30 gün mü baz alıyorsunuz yoksa kaç günde bir adet oluyorsanız onu mu