Rzlgln534 nermin08 Benim de ekim 20 si gibi ama erken geç olur bilemem allah büyük artık son anda değişiyor normal diye gidiyorsun Sezaryan oluyorsun mesela
nermin08 Rzlgln534 Dogrudur hayirlisi olsun hepimiz icin. Rabbim sag salim kucagimiza almayi nasip etsin evlatlarimizi