Boran14 Merhaba benim 1 yaşında oğlum var . Ve yiğenim iki aylık annesi taşıyıcı sarılık hastası ben unuttm yeğenimi iki dk emzirdim . Korkuyorum oğluma falan geçer mi aşıları korur mu fikriniz var mı
Hotic Boran14 geçmez hepatit kan yoluyla yada cinsel yolla bulaşan bi hastalık siz o bebeği emzirdiyseniz ondan size bişey geçmez dolayısıyla oğlunuza da. Zaten bebeğe doğar doğmaz gerekli immünglobulin ve aşısı yapıldıysa koruyuculuğu da yüksek ihtimal olur
Zade Boran14 Geçmez canım .. hepatit kan veya cinsel yolla bulaşıyor emzirmeyle sizde bişey varsa bebeğe geçebilirdi ondan size bulaşmaz rahat olun :)