Rumeysa5454 valla bana seker mi dediler seker yuklemesi yaptilar sinirin biraz altinda cikti. Diyetisyen diyet gunde 3 ogun seker olcmeler filan. Ben de dikkat edeyim diye yaptim soylenenleri. Ama bundefa oglanin hareketleri yavasladi. Hatta bir defa hareket azligiyla acile gittik kalp atisi normalin altina dustu. Beni yemege yolladilar tatli vs yemek yedim normale dondu kuzumun hareketi. Ilk nstde 7 hareket yapan ikincide tatlilari filan yeyince 19 hareket yapti. Ben de biraktim diyeti filan ki.zaten patatesli pilavli yemek yesem en fazla 145cikiyordu sekerim. Birazda stres yapmisim herhalde. Simdi hic umursamiyorum normal duzenimde yiyorum elhamdülillah tokluk.sekerim 116 filan cikiyor. O yuzden bisey yapmiyorum artik azalsin diye. Zaten artik azalma donemine girdi suyumuzun. Erken dogum riskimizde yok. Dra sorsan seker ve diyet diyecek sekerinde normal seviyelerdeyse cok onemseme. Cunku su fazlaliginin yarisi sebepsizmis. Kalan yarisida seker vs filanmis