Merhaba arkadaşlar hayırlı geceler 15+3 haftalık hamileyim ve sol kasığıma ağrı giriyor yerimden sıçratıyo sanki iğne batırıyolar gibi hissediyorum ve sırt ağrılarım başladı bu durumda olanlar var mı? Sizce normal mi? İlk gebeliğim ve tecrübeli olanlar varsa bilgi verebilir mi?