gizemaydemir_ Bende hamile olduğumu daha ilk haftalardan anladım, vücudum tepki vermeye başladı halsizlik,kasık ağrısı,vücut ısımda artış ve akıntı şeklinde, ilişkiden bir hafta sonra yani son adetimden 2 hafta sonra kan verdim negatif çıktı doğal olarak, adetime de 4 gün kala idrar testi yaptım silik çizgi çıktı ertesi gün kan verdim ki beta 30 . Hamile de olabilirsin,psikolojikte olabilir en güzel biraz sabretmen inşallah hayırlı sonuçlar alırsın