Cansusezgin 17 haftalık gebeyim göbeğim de catlakliklar var ne yapmalıyım ne kulanmaliyim önerileriniz nelerdir
Bsrozsamli Cansusezgin canım ben lierac çatlak önleyici kremini ve bio oil kullanıyorum. Kakao yağı, badem yağını da çok öneriyorlar
aysemine25 Cansusezgin cok erken canm ya madecasol al eczaneden hemen sürmeye başla oncekileri de sol durur krem hemen bitmesin diye surmeden karnını ıslat nemlendirir sonra sür
Gulfem07 Cansusezgin bio oil devdim ben önceden totomda çatlak vardı onun izlerini bile aldı inanamadım