Merhaba annişler.8. Haftami yarın dolduruyorum Allahın izni ile. Ama bu gün sabahtan beridir kendimi çok halsiz,yorgun,hasta gibi hissediyorum.midemde sanki bişeyler oturmuş gibi.bulantım da var gibi. Arada göğüs kısmımdan başıma kadar sıcak basıyor beni.kendimi böyle karman çorman hissediyorum😫 sizde de böyle oluyor mu?