Akademisyenanne İkili testte ogrendik. Devlet hastanesine gitmistim. Simdi 20 haftaligiz. Degismedi cinsiyet🙏🏻
Bahar33 Akademisyenanne devlet hastanesinde siz mi sordunuz peki doktor mu söyledi cinsiyetini 🤓 bir de ne kadar sürede öğrendiniz acaba ikili test sonucunuzu 🤓
Mrvsdr Anne_55 ben 12.haftada ikili taramasa erkek olduğunu öğrendim 13.haftada doktorum kız dedi😊😊şuan kızım mı oğlum mu olacak bilmiyorum
Hiranurhilal Medine_1992 bende suan 11 +1 oldum eger ogrenirseniz bende cumartesi 12.haftada gitmeyi dusunuyorm muhakkak yazin ogrenip ogrenmedinizi.Bu arada ultrasonda 3 gun falan buyuk cikiyor ben son regl tarihine gore sayiyorum
Akademisyenanne Bahar33 valla ben sormadim. Kendi soyledi. Hatta ilk muayenede bakamadi ensesine. Cikolata yiyip gel dedi. Yedim geldim. Kiz dedi cinsiyetine. Muayeneden sonra kan verdim. 10 gune sonuc cikti.
FatmaE123 Anne_55 ultrason sonucunu direk söylüyor doktor fakat kan testi devlet hastanesinde 10 günü buluyor çıkması
deletedmom220 11+5 te yani 2 gün önce doktora gittim ultrasonda erkeğe benziyor dedi ikili test içinde kan ve idrar verdim bakalım bizimki de değişcekmi aynı mı kalacak çok heyecanlı hissler Allah isteyen herkese nasp etsin inşallah 😍😍😍
Sedaaa87 deletedmom220 bana ikili taramada erkek demişlerdi ama 16 haftalıkken 4 lü taramaya gittiğimde kız dedi doktorum. Umarım detaylı ultrasonda değişmez ☺️
deletedmom220 Sedaaa87 aaa ciddi mi 😳😳şimdi tam söylemek için erken dedi tahmin yaptı doktorum ama yanılanlar çok oluyomuş sizde de olduğu gibi 😂😂
Zeyzeykrt Sedaaa87 benimde ikili test de erkek dendi sonrasında kız bizde 20 hafta kontrolumuzu bekliyoruz
Ayce09 Zeyzeykrt aa benimde aynı şekilde oldu12 13 haftalar erkek gibi dediler 15+2 de kız dedi kesin bi kaç doktora daha gittim farklı şeyler söylediler bende bekliyorum sonuç ne olucak acaba