Neslihan53 Ben😒 nst ye ibreler tavan ama bende ne sancı ne açılma hiç bişey yok serum taktrıyorum ama dinmiyo sancılar doktorum sem bişey hissetmedğin sürece bişey yapamayz dyo😯😯cagatay
cagatay Neslihan53 seninki kaç haftalık ben bi de sancıyı çok şiddetli beklediğim için hafif kasılmalar sancı mı bilemiyorum açıkcası