kızlar 33+2yim bebeğimin hareketi genelde karnımı şişirip indirmesi sertleşmesi acısı olmuyor ve fazla sürmüyor 3 4 saniyede düzeliyor aralıklı oluyor belli bir süresi yok bu normal mi sizce bu haftalarda? tekmelerde var ama genel hareketi yer değiştiriyormuş gibi şişip iniyor