Kızlar akşam eşimle yemek yedikten sonra bana bir sıkıntı geldi. Böyle kalp çarpıntısı göğüs ağrısı göğsüm inanılmaz daraldı. bide bir ağlama tuttu. Hıçkıra hıçkıra . Titreme , üşüme aşırı uyku hali . çok kötüydüm eşim hayretle bana baktı noluyo diye kaldı adam öyle. Hastaneye götürmek istedi gitmedim. 17 haftalığım. 😣😣😣 normal değil gibi