Kubrarusen Merhaba kızlar 38 haftalık bir oğlana hamişim ilk hamileliğin ben beşik olarak park beşik aldım civilden kraft beşik aldım park beşik alıp kullanıp menmun kalanlar varmı acaba aranizda 🙄😊
Nil_19 Kubrarusen bende joie aldım canım 3 haftadır kullanıyorum gayet memnunum. Hatta annemlere filan giderken katlayıp götürüyorum orda kalacağım zaman rahat oluyor. Umarım uzun ömürlü olur 😊
Kubrarusen Benimki baya büyük park beşik küçük modelleride vardı ama biz büyük model aldık katlanıyor çantasına koyup seyahate gitsen bile götürme şansında var 😉😘