Busra006 doktorun yasak diyerek soruyu cevaplamış zaten canım, doktorundan iyi bilen birinin olacağını sanmıyorum ki herkesin doktoru hamilelikte denizdeki dip ürünleri yasaklıyor🤷🏻♀️
Secil45 Ben 1 tabak yemiştim zararlı olduğunu bilmiyordum ama yememek lazımmış çok şükür bir sorun olmadı
Deletedmom139 Atikeemre14 sorma dünyanın en güzel yiyecegi😂😂suan bile yemeyi dusunmuyo değilim insanlar cok pimpirikli yasak olan hersey cazip geliyor😂
Seda35 elifliyaseis ilk hamileliğimde çok çok fazla yemiştim ama ben zararlı olduğunu bilmiyordum bilsem yemezdim kızım 4 yaşında şükür hic bir sorun olmadi
Mrveyman elifliyaseis canım ben 28+3haftalığım 2 haftada Bi 3taneyi geçmiycek şekilde yiyorum ilk 3ay yasak demişti doktorum ilk 3aydan sonra midyede kokoreçte sakatatta tüketmeye başladım
Atikeemre14 Deletedmom139 onca sıgara ıcıyorlar sıkıntı olmuyor mıdyr sıkıntı oluyor ayrıca doktor somon balıgınıda onerıyor ama cıva bulunuyor ıcınde demı yanı 😂😂
MCY Midye de adet görebiliyor doktorlar ondan yasak koyuyor ki onda olan bakteri mikrop başka bir şeyde yoktur 😔 bence yemeyin doktorunuzda yasaklamış
Cgdmbln elifliyaseis evet ben hemde 40 adet falan yasak olduğunu yedikten sonra öğrenmiştim ama çok şükür bişey yaşamadım nevsini körertcek kadar ye bence aşırıya kaçmadan 👍
Tamam elifliyaseis Doktorunuz cevaplamış.Yemek için kılıf aramayın.En güzeli sabredin.Nasılsa doğumdan sonra yiyeceğiniz günlerde gelecek.