Senam19 onlar asi karşıtı gruplar. Aslında bu birazda bizim ülkemize yapılan bir çalışma. Çünkü biz diğer ülkelere nazaran aşıları düzenli olarak yaptıran yüzde 98 küsür le yaptıran nadir ülkelerdeniz. Son yıllarda yaptırmayın şu aşıda bu var diyerek onu düşürdüler. Neden çünkü savunmasız bir vücuda yapabilirler ne yaparlarsa. Bize vericekler mikrop gıda vs. Işe yaramaz biz aşıları yaptırdık peki daha yeni nesil asisiz olanlar. Onların bir direnci olmayacak ve daha kolay kontrol edilebilecekler. He ben demiyorum ki arastirnayalim bence herseyi arastiralim sorgulayici beyinler olalım ama ben asi yaptırmayacağım zaten doğal şeylerle besleniyorum paketli ürün sokmuyorum vs ile olmuyor hangi doğal şeyler diye sorarlar adama aldığımız domates bile hormonluyken. Biz bundan 25 sene önce bizim ülkemize etki eden çernobil in hala sıkıntılarını çeken bir nesiliz unutmamak lazım. Ki tetanoz bunların en basiti bence ben 5 doz vuruldum