defne55 merveyavuz5354 ben geçen sene ağustos ayında elimi kesmiştim ozman yaptirmistim normalde 20 haftadan sonra yapılıyormuş ama benim sene daha yeni dolduğu için ben 26 haftalık yaptırdım sağlık ocağında ebe bilgi vermedi mi sana
Mucize_Bayb merveyavuz5354 canım ben aile hekimliğinde ebe hemşireyim 16. Haftadan itibaren yapıyoruz genelde ben21. Haftalarda çağırıyorum hastalarımı
Sinom Mucize_Bayb birşey sırabilirmiyim size ben 2013 tetonoz olduğum için sadece bana bir doz yaptılar doğrumu
Esnnnn34 Mucize_Bayb ben tetenoz iynesi oldum 10 gün önce ama hala kolumun üstüne yatamıyorum ve şişlik var biraz ağrısı da oluyor normal mi sizce
asyamomm Mucize_Bayb beni hemşirem bir doz için çağırdı sonra ikinci dozu hala yapmadı 1ay geçti neredeyse. Şuan 26. Haftadayım gitsem yaptırabilir miyim acaba?
ES19 Mucize_Bayb bana 1 doz yapıldı daha yapılmayacak mış . Nedeni de okul döneminde yapıyorlar o yüzden dedi hemşire . Anlamadım bir şey .
Asliyildirim asyamomm çağırmasını bekleme bir ay bittiyse sen git sor. Unutur filan ebe bi karışıklık olur aşın kalmasın
Ebiyim Edaahs acıdı mı? Benim normal iğne gibiydi. ☺️ Ama ben çok aşı oldum küçükken. Hastalıklı bir çocukluk geçirdim çok iğneler aşılar oldum alıştım galiba 😂😂😂
Aynurnaz Edaahs bende 1.yi yaptırdım 2.yi düşünüyorum valla çok ağır geçti 3 4 gün sürdü mahvetti kolumu kaldıramadım onslalah hafif tir 2.
Edaahs Ebiyim bende cok aşı oldum ama bu fenaydı bende herkese aynı etki etmiyomuş 3 gün kolumu kaldıramadım bardak bile tutamadım
Mucize_Bayb merveyavuz5354 gün vermiş olmaları lazım geçmiş sayılmaz zaten 36. Haftaya kadar yapılabilir kuzum🦋
Senam19 Mucize_Bayb ve diğer arkadaşlar. Bu tetanoz aşısını ne için yapıyorlar bilen varmı yaptırmayan annelerde varmış. Hani herhangi bişeyden koruyorsa anneler neden ısrarla yaptırmak istemiyor bi zararımı var zararı varsa neden yaptırılıyor bu aşı lütfen ayrıntılı bilgi sahibi olan arkadaşlar cvp versin😊
Mucize_Bayb merveyavuz5354 rica ederim kuzum rabbim sağlıklı bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin😘😍
Aynurnaz Edaahs aynen bende öyle ateş yaptı zaten sıcak havalar kaldıramadım kolumu 😌2.ci nasıl olacak acaba
Aysekyaa Ben hiç bi şekilde yaptırmadım sağlık ocağı 2 hafta sonra gel demişti gitmedim onlarda aramadı kendi doktorumda bununla ilgili bişey demediği için üstüne düşmedim çok önemli olsa kendi doktorumda mutlaka söylerdi diye düşünüyorum şuan 29 haftalığım