oyatuana 29+3 üm. Ve şuan aklimda prenses doğum ( normal epidural doğum) var. Bu yöntemle doğum yapmış arkadaşlar memnunlar mi? Parti ve eksi yönlerini merak ediyorum.
Ezgib oyatuana ben doktoruma sormuştum kızmıştı hemen kendini ona şartlandırma diye 😂sonra açıklamıştı doğum süresini uzatiyor ben onaylamıyorum diye dahada soramadim
Derya0707 oyatuana benim doktorum sezaryen yapıyor ben normal istediğimi söylediğimde uygun fiziki yapın yapabilirsin hatta epidural alırsın en zor sancıları onla agrısız atlatırsın demişti
Ezgib oyatuana normal istyrm ama epidural yapmiyor doktorum yani alamicam epidural gerçi daha cati muayenesi olmadim insallah normal doğuma uygundur catim