Htceeee Bebek arabası almak istiyorum ama bir türlü karar veremedim hangi markayı alacağıma önerisi olanlar yazsın lütfen e Bebek Te Casual marka indirimde kullananlar var mı
BesteCanerKutluzolu Htceeee ben casual quatro aldım yeni çıkan modeliymiş. Kendi bebeğime kullanamadım henüz tabi ama yiğenimi gezdirdik çok memnun kaldık çok rahat sürüşü var kapanması açması da kolay
Minnosunannesi Htceeee ben prava travel sistem aldım daha kullanmadık tabi doğumu bekliyoruz Allah izin verirse . Ama bize çok kullanışlı geliyor Kendimiz açıp kapatıp gezdiriyoruz boş arabayı 😊