Ceyo00 Arkadaşlar merhaba 11 hafta 2 günlük hamileyim bugün idrar yaparken yanmam oldu idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi tahliller herşey normaldi telâşlandım yardımcı olurmusunuz
shrbrk yanma olduguna emin misim tahliller temizse bir anda enfeksiyon kapamazsin ki. sen her ihtimale karşı su ic bol col
ilkanneilkbebek İdrar tahlilin temizse ayaklarını üşütmüş olabilirsin bol su ve ayaklarını sıcak tutmanı tavsiye ediyorum geçmezse muhakkak dr una başvur