Kızlar bu zamana kadar hiç böyle birşey söylemedi doktorlar. 30+0 kontrolünde de bişi denmedi. 32+0 da gittiğim doktor bu biraz koca kafalı olacak dedi 35 hafta gözüküyor kafa çevresi dedi. 🤷🏻♀️ Hiç bişi anlamadım. Kötü veya sorun var demedi. Sadece biraz koca kafalı olcak bu dedi. Ama bu zaman kadar hiç söylenmeyen şey bi anda nasıl 3 hafta önde çıktı. 2 hafta içinde çocuğun kafası mı büyümüş bi tek ben anlamadımki. 32+0 kilomuz 2150 mi 2200 mü öyle bişi dedi. 30+0 da 1860 dı. Sizde böyle bi durum oldu mu hiç?