Beyra0212 inşallah en kısa zamanda hamile kalırsınız, ben ve eşimde de hiç bir sorun yoktu tüm sonuçlarımız normaldi, hsg dede bir sorun yoktu ama olmadı, psikolojik olarak da sürekli buna taktığımız için belki de, ben Ankara Başkent Ünv. Hulusi Bülent Zeyneloğluna gittim, doktorumdan çok memnunum, gidebilirsen Anlaraya tavsiye ederim. Şuan 16 haftalığım ikizlerimi bekliyorum, Allah kimseye aratmasın