AysunMayetin yok canım ben genelde oldum spinalde oldum Benim tercihim yine spinal olucak inşallah. Genelde ayılmak falan, bir de bi anda acıya uyanmak daha zor geldi bana ama spinalde hem kendindesin bebeğin durumunu ve kendini hemen görüyorsun, hemde uyuşuk olduğun için ağrı az az gelmeye başlıyor