Hilalcemalettin Mrhaba herkese kayseri sehir hastanesine giden varmi ? Ben birine gidiyorum bida ayni doktoru bulamiyorum birde seseryan olucamm ve iyi bir doktor tavsiysi olan yazabilirmi acaba özele gidemiyorum maddi açıdan dolayı msjlarınizi bekliyorum 🤗
Pelin08 Hilalcemalettin mrb ben şeyma hanıma gidiyordum kendisi dogum iznine ayrildi ben de mehmet ak hatice ve arzu hnm iyi diye duydum mhrs den yada 182 den gitmeden istediğiniz dr.a randevu alin amw bazen doktorlar izinli yada zorunlu gorevleri oluyor kisa süre olmuyorlar birde kivanc şahin bey var cok iyi bir dr kendisi doğuma nöbetçi dr kimse o giriyor diye biliyorum hepsine sira alip gidip dogum da denk gelebilir
BilgecyLn Hilalcemalettin canım eğer ilk çocuğunsa bence normal doğum için bekle arkadaşım kayseri şehir hastanesinde doğum yaptı refakatçi olarak ben gittim yanında doktor ve anestezi uzmanı aralarında anlaşamadığı için 2 gün hastanede yatırıp kollarını delik deşik ettiler kızın doktor ameliyathaneye indiriyordu anestezi uzmanı kanı düşük uyutmak diyip tekrar odaya gönderiyordu az çok biliyorum benim kanım çok daha düşükken bi sorun olmadan çıkmıştım sezeryandan sırf birbirleriyle olan sürtüşmeden hastayı mahvediyorlar. Ayrıca sezeryan da herkesi belden uyuşturuyorlar sen karar veremiyorsun genel anesteziye
Hilalcemalettin Pelin08 evet cnm bnde o uygulamayi kullaniyorum 26 dan sonra ancak randevu var haticeyi bnde duydum sadece birkere gide bildim oda bktim listede ismi yok diyer onerilerinizde dinliyegim bakalim kismet kim denk gelrise artik 😁
Pelin08 Hilalcemalettin aynn bnde telfnma indirdim mesela gitmek istedigim doktr yok size bilgi verilsin mi randevusu aculinca diye o sirada uyari geliyor tmm diyince istediginiz drun randevusu gelince msj geliyor girip sistemden randevuyu alabiliyorsunuz😊 deneyin😉
Hilalcemalettin Pelin08 evet bende oyle ypiyorum ama simdi hngisi olursa gitmek zorundayim bir ay fln gitmedim doktorlarimda yok mağlasef 😔 gerci 3 hfta var doguma ayarlicaz artik 🙏
Hilalcemalettin BilgecyLn ikinci cnm ilki seseryan biliyorum bn 41 haftalik dogum yptim cok beklettiler bebek inmedi snra yok catin dar yok bilmem bebek inmedi en son gunu gctigi icin seseryana aldilar maglesef . Kndimi okadar hazirlamistimki normale 5 cnm aciklikla girdim amaliyata mecbur buda seseryan saten maddi durumum olsa esimde bnde ozel isterdik ama hayirlisi artik 🙏
BilgecyLn Hilalcemalettin yanlış anlama canım ben ilki özel de yaptım ama kayinbabam destek oldu arkadaşımın yanına gidince özel gibi tek kişilik geniş odalar temiz falan diye düşündüm özele bir sürü para verdik dedim ama değişen tek şey hastane içinde ki suratsız ebeler hemşireler burunları hava da doktorlar aynı duruyor umarım sen iyi bi doktora denk gelirsin sağlıkla al bebeğini kucağına 🤲🏻🙏🏻
Hilalcemalettin BilgecyLn saol kuzum ben saten berber oturuyorum valla kim kime yardim ediyor bizde anlamiyorum 🤭 bugun gittim hastaneye iste gun alacam yetismedi ama 16.20 arasi olucak kesin hayirlisi 🙏🤗