Konul_Nilay canım ben 35. Haftamda Doğum yaptım plasentada kanama alanları çoğalmaya başlamıştı 34. Haftada kontrole gitmiştim 35. Haftada suyum geldiğinde Doğum için gittiğimde bi hafta içinde bebeğim hiç gelişememişti. Acilen sezeryana aldılar. Bebeğim 1 hafta küvezde kaldı. Erken doğduğu için ufak bi solunum sıkıntısı oldu ama atlattık çok şükür