Kizlar dun gece agridan sancidan hic uyuyamadim sabahta kalktim pembelik geldi sonra hastaneye gittim doktor herseyi iyi dedi alttan bakti 1 cm aciklik vardi dogum eylemi degil sancilar olur dedi pembelesmede gelir dediler daha SIk gelmeye basladi pembe lekelenmeler nisan gelmis oluyor sanirim acaba kac saat sonra dogum baslar suyumu bekliyoruz gelmesini ve surekli belimden kasiklarima vuran bir agri var korkuyorumda