Denizincani Kizlar gun icinde hafif hafif belime wuruyordu sanci simdi akinti olmadigini bildigim bacagimdan suzulecek kadar cok sanki bebegin suyu geldi sanki cok korktum lutfen bilgisi olan yardmci olsn
Masalseyhan Denizincani canim o haftalarda benimde arada belime ahei giriyordu halada çok yorulduğum zaman oluyor ama. Akinti si hic olmadim bence doktra gitmelisin burda vakit harcama..
Demirleblebi Denizincani önce sakin kalmaya çalışın ve hemen acile gidin eğer bebeğin suyuysa bir şeyler yaparlar. Korkmayın hep iyiyi düşünün iyi olsun.
Denizincani Masalseyhan Gittim canim ultarasonla bakildi alttan da muayne etti doktor bebegin suyu degilmis cok sukur Ben yanlis anlamisim oyle olabiliyormus bazen idrar kacmasiymis 🤭
Kerem_alyadua Denizincani doktr bana bacaklarından su akarsa bekleme gel demişti benm cok akıntım oluyordu