Esesen Anlatirim canim
Oncelikle ekmeyi azaltdim 1 hafta
Sonra yemek cik yerdim 1 gunde 5 defa 6 defa falan😂
Sonra tuz şeker yagli yemekler koyun eti doner dondurma yemedim atdim zor olsada.veee çips hayatimizin dusmani bu unutma odemimde vardi benim hemde atdim onuda zor olsada.su icmemi artirdim ve tuvalete cok cikdim😂gunde 30 dakika yurus yapardim eyilrdim kalkirdim haraket ederdim.ve karinimin yaglarinin gittiyinu fark etmisdin artik.kizartmalara elveda dedim.😏yagli oluyorlar.becerdiyim kadar gunde ekmek az yedim.daha cok süt yogurt yemeye calsdim.haftada 1 kree yunurta dedim.kazli iceceklerden uzak durdum.hani bildigimiz kola fanta gibi turlu seyler....
Ben diyet yapdigim muddetde karpuz yemiş taze taze cikmisdi.karpuz bol bol yedim yemek isdemiyordu canim.ve zayifliyordum yemis cok faydali.simdi zamani bitiyo yemeyi onermem.cunki zehirlendim ben.ve bubuda soyleyim karpuz yemis ishal yapiyordu bana.ve boylece vucudumdayi antitoksidleri atmis oldum.metobolizmayi hizlandirdi.ve sislikler gitti.peynirle karpuz yemek kilo aldiriyo unutna😂peynir kesmik yerdim her sabah.ya acikdigimda bi tomates salatalik sogan biberle salata duzelderdim oyle yerdim.açim kaçin yemek yeyelim diye birsey yok!unutma.gece 11 12 de acikirken ekmeksiz yerdik kiz kardesimle😄karsima ekmek koydugumda bi bakiyordumki sinirli halde goturmis olmaz diyordu sana zarari var diye.saolsun beni guzel diyet yaptdirdi😂bu diyeti bana doktor uyguladi canim.bende yapdim inanki faydasin goedum 3 kilom gittdi odem azcik gitti.ve 11 haftadir ayni kiloda kalmisim 1 qram kadar bile artis yok😅bebeyim aliyor ama tartida kilo sabit😇