Smyra2110 Benim 6.haftam henuz mide bulantım yok çok şükür ama bikac gundur uzerimde bir agirlik ve halsizlik var aniden uykum gelebiliyor sizde de oluyor mu?
Birminiksusamtanesi Smyra2110 cok normal ben hala yataktan cikamiyorum 😂 bian once bu donemi atlatmak istiyorum ne yemek yapabiliyorum ne yapilanin kokusuna dayanabiliyorum odadan cikmiyorum ufak tefk isler olursa ancak ve bazi gunler yuruyus icin disari cikiyorum cunku yuruyustede disaridaki kokular bulandiriyor bulanmasam hergun cikarim iyi geliyor aslinda ama kokular 😩 bakalim ne zaman bitecek bu durum artik hamileligin tadini cikartmak istiyorum 😥
MCY Benim adet dönemlerimde de bulantım oluyordu haziran da hamile kaldım haberim bile yok 🤣 başladı bulantılarım ama ben hamileliğe yormadım adet döneminde de yaşadığımdan ötürü hafif ama bulantılarım istifra edecek kadar değil şuan 6+6 haftalığım 🥰
Sermec Smyra2110 5. Haftada başladı 7 ye kadar ara ara oldu su an 7+3 üm ne kadar devam edecek BIlmıyorum
BayanTheacer Snglmhmt 36.haftamdayım aynı durumdayım. Gebelik öncesi mide hassasiyetiniz rahatsızlığınız var mıydı
Btl_zngn Smyra2110 çok erken başladı benim şuan 11+1 im iki gün iyiyim iki gün kötü bi ara tamam galiba geçti dedim tekrar başladı inşallah devam etmez daha fazla😞
Busegk Haftada basladi 10. Haftadayim evde butun gun yatiyorum her yedigimi cikariyorum su bile icemiyorum.annem geldi o bakiyo bana.3 gune bir iyice halsizlesip acile gidiyoruz serum takiyolar.ne zaman gecicek bilmiyorum :(
Snglmhmt BayanTheacer daha önce hiç mide rahatsızlığım olmadı ama adet olurken bile kusan bi insandım hamileliğimde öyle sancılı ve bulantılı geçiyor malesef son günlerim çok şükür ki