Ben geçen yıl şöyle yaptım. Kapının girişinden yatak odasına kadar uzanan bi mum yolu. Ve duvarlarda bir sürü sözler yazdım küçük kağıtlara. Yatak odasına gidince yine aynanın üzerinde baş harflarimiz olacak şekilde not kağıtlarında bir sürü söz. Önceki yıllara ait hatıralar ve fotoğrafları kronolojik sırayla yapmıştım süslemiştim odayı. Daha sonra güzel bi yemek. Ve pasta. Eşim çok beğenmişti.