Merhaba arkadaşlar benim durumumda olan varsa lütfen yardım. 5+5 hamileyken doktora gittim kesemin az geliştiğini söyledi. Önceki muayenem 5 haftalıkkendi 8 mm ölçüldü daha sonra gittiğimde 11 mm dedi. Sağlıksız olabilir dedi . Böyle birşey başına gelen var mı . Bu arada iki ölçümü farklı hastaneler yaptı. Doktorum ilk ölçümün ultrason farkıda olabilir dedi.