Kızlar bende 35 haftalığım şiddetli sancıyla geldim yatış yaptılar ciğer geliştirici yaptılar aralıklarla 2 kez sonra serum taktılar 5 kez aralıklarla hap verdiler sancım hafiflesin diye ara ara nst kontrolü yaptılar alttan muayne etti doktor 1 parmak açılman var dedi dün sabah 11 den beri hastanedeyim şimdi bayadır sancım yok ama karnım çok tuhaf bebeğin hareketleride