Gozdeakan Merhaba herkese, Bugün itibariyle 10 hafta oldum.İki kere hastaneye gittim.Erdem Hastanesine gidiyorum.Acaba sizler hangi hastaneden memnun kaldınız?Buradan paylaşım yapsak
Ozican Gozdeakan erdeme gidiyorum bende memnunum doktorumdan hastanede 2 tanıdığım doğum yaptı memnun kaldılar.
Gozdeakan Ozican hangi Erdem çakmak mı birler daha soracağım doktorunuz telefon numarasını veriyor mu?
Gsdebal Gozdeakan Ozican pkos_dunyam Sera00 gizemgizem333 Adves Sumeyye_g toplu olsun istedimm 😊 bende ümraniyedeyim bukadar ümraniyeli varken tanışalım kızlar instagram varmı
Gozdeakan zcnmerve bize 2018 için fiyat verdiler.Normal doğum 1650 TL sezeryan ise 2100 dedi epidural sezeryana 2550 TL fiyat verdi.Benim doğum 2020 martta olacağı için değişebilir dedi.
Duyguveminigi zcnmerve bn camlca erdme dogm yaptm 3 hfta oncce muane 80 nst 20 normal 1350 szryan 1700 istege bagli 2700 ama ck memnunum ve tavsye ederm ozellkle doktorumu tukay kaya 👍🏻😍
Gulchirai Ozican nasıl pekı bu dojtor hakkında çok duydum normal doğuma ne dıyor ? Belkı ben de doğumunu onda yaparım ama bız hastaneye aradgmz zmn doğum olursa saat gece 3 de olursa mesela kendı doktornz dgl o an kom varsa yapar denıldı kafam karştıda
neslihansalgn DiDem123 merhabalar muayene ücretiniz ve doğum ücretiniz ne kadardı acaba? bende oraya gitmeyi düşünüyorum da salı günü
NurGrlek Gozdeakan evet ilk muayene sonrası numarasını vermişti ilk gebeligimdede aynı doktora gitmiştim
eslemimm58 Fasulyem22 emsey çok güzel bi hastane ama fiyatları çok uçuk malesef 🤷♀️ normal doğum 4 küsür diye hatırlıyorum onun karşında adatıp hastanesi var orası da çok güzel ablam orda doğum yaptı ebeler hemşireler çok ilgili güler yüzlü
nageyey Fasulyem22 ben Gülcan hanıma gidiyorum. Çok ama çok memnunum. Sesi bile dinlendiriyor, şefkat veriyor 😊 tavsiye ederim..
Meryemoz Fasulyem22 iki dogumumuda emseyde gerceklesti 2012 yilinda cok memnun kalip 2016 da tekrar orayi tercih ettim ama etmez olsaydim cok kotuydu ilgilenenler hemsireler ebeler hatirlamak istemiyorum evime cok yakin oldugu icin tercih ettim ama simdi adatipi arastiriyorum
deletedmom309 Adves muayenesi hakkında bilgi verir misin canım ilgili bir doktor mu kaç dakika sürüyor muayenesi ortalama?
Fasulyem22 eslemimm58 doktorum emseyde malesef ada tıpa kadın doğum için muayene ye gitmiştim hamile değilken gerçekten çok temiz orda çalışan tanıdıklarım da var bende öneririm emsey olmasa ada tıpa giderdim hem yeni olduğu için hasta kapasitesine önem verdiklerini dusunuyorum
Sumeyye_g Gozdeakan Hisar hastanesi çamlıca gittim bende gece bi doktora denk geldim çok iyi ilgilendi gerçekten