Merhaba hanımlar bugün 36.cı haftama girdim normalde akıntım olurdu ama hiçbir zaman hissetmezdim bugün 2-3 defa iç çamaşırımda su gibi akıntı olmuştu her seferinde bi pet şişe kapağı kadar falan üstümü değiştirdim bir kere daha olmuş aktığını ve tenime değdiğini hissettim sizce acile gitmeli miyim? İlk gebeliğim tecrübesizim uzun oldu kusura bakmayın