krdmnsanemm Kızlar 19 haftalık hamileyim çok kötü grip olmuştum biraz düzeldim ama göğsümde ve sırtımda çok kötü ağrı var kaburgam batıyormuş gibi oluyor nefes alırken yatarken falan. Ne yapmam gerekir nasıl geçiririm bi bilgisi olan varmı🙄
Omerinannesi krdmnsanemm Canim doktora gozuk bi istersen ben astim hastasiyim o yuzden bende grip oldugumda gogsum batiyo gibi oluyo oksurdugum icin aciyo ama grip oldugun icin batma yapiyodur sogan sarimsagi bol ye onlar dogal antibiyotik gribin gectiginde oda gecer insallah😊